چارقد

من از آن روز که در بند توام آزادم

چارقد

من از آن روز که در بند توام آزادم

درباره بلاگ

می نویسم...
از اصلی که می ترسم
در سال های نه چندان دور
در یکی از موزه های شهرم
شاهدش باشم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
۰۲ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۱۹

عروسک...

...
زیباترین! عروسک اهریمنان شدن
شایسته مقام اهورایی تو نیست!

...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۲
sajjad shakib

نظرات  (۴)

۰۲ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۵۹ غلامرضا سلطانی
سلام
دوست خوبم ارزومندم سال زیبایی داشته باشی
لطفا به من هم سرر بزن راستی میتونی لینک این پستتم در وب من ثبت کنی تا بازدیدکنندگان سایت من از این طریق وارد سایتت بشن
در ضمن میتونی مطالب امروز دنیای وب را در وب به یکجا ببینی
http://wikilinkes.ir/page/help

وبت خوبه

ولی میتونه بهترم باشه


در روزگاری که :

زن را بـ‌ه "تن" می شناسند

غیرت را "بددلی" می نامند

و باحجاب را " اُمل" می دانند


تو همچنـان "فرشته" بمان

بانوی سرزمین من




تنهاییـــ...

تنهایی با ارزشه

چون خالی از انسانهای بی ارزشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی