چارقد

من از آن روز که در بند توام آزادم

چارقد

من از آن روز که در بند توام آزادم

درباره بلاگ

می نویسم...
از اصلی که می ترسم
در سال های نه چندان دور
در یکی از موزه های شهرم
شاهدش باشم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۳

دخترها!

...

اندر این شهر سراسر گرما

اه چه ارزان شده اند دخترها!

...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۵
sajjad shakib

نظرات  (۲)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
http://www.24ip.ir/?refer=sasan54
حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۹ حسین کازرونی
مطهره خانم که پس از محجبه ‎شدن نام خود را از پرنیا به "مطهره" تغییر داده است ، سرآغاز باحجاب شدنش را اینچنین تعریف نمود: «در حالی که بی‎حجاب بودم و شاید خیلی هم سنگین نبودم و شیطنت داشتم به دعوت دوستانم به هیأت امام حسین علیه السلام رفتم و برای آنکه در هیأت همرنگ آن جماعت باشم در حالی که حتی از چادر تنفر داشتم، چادری به سر کردم و حتی در این راه با مخالفت شدید مادرم هم مواجه شدم.»



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی