چارقد

من از آن روز که در بند توام آزادم

چارقد

من از آن روز که در بند توام آزادم

درباره بلاگ

می نویسم...
از اصلی که می ترسم
در سال های نه چندان دور
در یکی از موزه های شهرم
شاهدش باشم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۹

حراج!

...

موهای رنگ شده!

انگشت های لاک زده!

مانتوی جلو باز برای بهتر دیده شدنه...

ساپورت نازک رنگ پا!

عمل جراحی بینی و گونه و...

آرایش چند ساعته مقابل آیینه!

؟؟؟

.

.

.

.

خواهشا نگاهش کنید!

دیگر چیزی برای به حراج گذاشتن ندارد...

...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۵
sajjad shakib

نظرات  (۵)

سلام برادر
لینک شدید
یا زهرا

ای دل بسوز تاشب احیا نیامده

تقدیر ماهنوز به دنیا نیامده

فرقی نکرده ایم ز احیای سال پیش 

توبه چرا سراغ دل ما نیامده 

گویی به گوش عده ای از ماهنوز هم

هل من معین غربت آقا (عج)نیامده

سلامتی وتعجیل در فرج5صلوات باوعجل فرجهم ودعای فرج

سلام وبلاگ قشنگی دارید به منم سری بزنید:
sanadebandegi.blogsky.com
۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۳ مهلا اقاکاظم
سلام..وبتون خوبه و درمورد چادریاس..فک میکردم یه دختر چادری نویسنده باشه اما انگار اشتباه کردم..یه پسر دراین زمینه بگه؟! تاحالا ندیده بودم...منم چادریم..البته نه از اونایی که چادر سرنکنن سنگین ترن ونه از اونایی که همش ادا باشه ودماغ بیرون میزارن! در ظاهر عادی وباطن متفاوت..دیگه حرف خاصی ندارم ک بزنم ونمیتونم بگم به وبم بیاین چون ماله دختراس:) ...فعلا
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۳ محمد برزین
سلام فوق العاده بود 
بی نظیر بود 
دارم برا طراحی بنرش با دوستان همفکری میکنم البته از تمامی مطالب ارزشمندتون خدا خیرتون بده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی