چارقد

من از آن روز که در بند توام آزادم

چارقد

من از آن روز که در بند توام آزادم

درباره بلاگ

می نویسم...
از اصلی که می ترسم
در سال های نه چندان دور
در یکی از موزه های شهرم
شاهدش باشم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۰

لیبرال دموکراسی!


برای آنان که غربی فکر می کنند!

غربی زندگی می کنند!

غربی حرف می زنند!

غربی می پوشند!

.

.

.

خواهرم آنجا لیبرال دموکراسی حکومت می کند

در یک جمله یعنی منع آزادی دیگران ممنوع!!!

.

.

.

خواهرم!

آزادی چشم هایم را گرفته ای!

با آن حجاب بی حجابت!

.

.

مگر غربی فکر نمی کنی؟!

غربی فکر کن...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۸
sajjad shakib

نظرات  (۳)

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۹ مهلا اقاکاظم
هه!
واقعا واسه خودمون (دخترها) متاستفم که نشستیم اقایون بیاین واسمون تعیین تکلیف کنن!
اقا ما هرچی باشیم...بی حجاب ...باحجاب..بی ریخت...خوشگل و...
به خودمون مربوطه!!
واقعا درک نمیکنم که چرا باید یه مرد بیاد مارو نصحیت کنه وعیب وایرادمونو بگه!
شما اگه خیلی مردی و رو ناموسه وطنت غیرت داری برو اون پسرای دختر نما رو جم کن ودرمورد اونا بنویس!
درمورد مردایی که تو خیابون نشستن و زنا رو دید میزنن بنویس!
اگه نمیدونستین بدونین در زمان کوروش زن ها حجاب کاملی نداشتن ولی راحت زندگی میکردن چون مردها اینقدر هیز و..نبودن!
موضوع وبلاگتونم اگرچه شاید خوب باشه اما نویسنده باید یه خانوم میبود نه اقا...شما به مسائل هم جنسای خودتون رسیدگی کنین.!
باتشکر
مدیر بلاگ خانومی
پاسخ:
عرض سلام

در ابتدا چون می دونم وقت مطالعه ندارید!در گوگل سرچ کنید تخت جمشید(یکی از آثار باستانی ما بوده در زمان کوروش) اونجا می تونید حجاب خانوم ها رو مشاهده کنید.
و اما بعد 
بنده به شما اجازه می دم درباره اقایون بنویسید
نه اصلا درباره هر چیزی که دوست داشتید بنویسید
از نظر من مشکلی نداره و شما مجاز به نوشتنید
حال بحث توانایی و قدرت نوشتن بحث دیگه ای



۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۵ مهلا اقاکاظم
شما نمیخواد به من یاد بدین تخت جمشید چیه!!
واقعا که اطلاعاته سطحی دارین!اون وقت کی به کی میگه مطالعه کن!
بهتره به جای من شما اول یه مطالعه ایی رو این قسمت بکنین!!

روزی از کوروش میپرسن چرا زنان سرزمینت حجاب ندارند؟؟
کوروش میگوید:حجاب زنان سرزمین من پلک های مردان سرزمین من است!!
هه!
اگرم روزی ...از روی بیکاری خواستم درمورد اقاااایون بنویسم 
نیازی ب اجازه شما ندارم!!
یادم نمیاد درمورد مشکلات جنسی حرفی زده باشم!
من فقط درمورد هیز وبی جنبه بودن اقایون گفتم جنااااب!
سکوووووت؟؟
اگه حرفی ارزش داشته باشه وصحیح باشه باید بیان بشه درغیر این صورت پوچ وبیهوده اس!! 

پاسخ:
خواهر گرامی
 اگر سندی بابت اون حرف کوروش ارائه کردید کل وبلاگ که هیچ کلا نوشتن رو کنار می ذارم.
همیشه درباره مطالبی که داخل شبکه های اجتماعی مطالعه می کنید  تحقیق کنید
اگر علاقه مند به مطالعه سلسله هخامنشیان هستید حاضرم چند جلد کتاب معتبر معرفی کنم
حال خود دانید!
ولی در دوره هخامنشیان حجاب اصلی و بعضا قانونیه کشور چادر بوده است و چادر برای اسلام نیست که حجاب اصیل ایرانی است(صرفا جهت اطلاع)

مطالعه کنید.
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۳ مهلا اقاکاظم
اطلاعاته من ...مختضای سنمه!
به اندازه ی کافی هم میدونم ..نیازی نیست برای من کتاب معرفی کنین!
خیلی جااالب موضوع بحث رو عوض کردین!روی صحبته من به کوروش وتاریخ نبود!
چادر هم ماله ایرانی ها نیست!
نمیدونم کدوم حرف های کوروش سند داشته که اینم داشته باشه؟
من این بحثو اینجا خاتمه میدم ومیرم پاسخه این سوالتونو پیدا میکنم تا این وبلاگ حذف بشه! :|
پاسخ:
سنتون؟؟؟
آهان خب پس...
در کل
در خدمتم...

ولی به نظرم وقتتون رو هدر ندید فایده نداره

همون مطالعه کنید بهتره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی